Skip to content
Home » FAQs

FAQs

Do you offer warranty?

We geven een maand garantie op vintage sieraden en drie maanden garantie op nieuwe sieraden van de Sieradenmeisje collectie. Als je binnen de garantietermijn een probleem hebt met je sieraad zullen we dit gratis voor je oplossen. De garantie is niet geldig als de gebreken zijn ontstaan door eigen toedoen,… Read More »Do you offer warranty?

How do I contact you?

Vul het contactformulier in of mail naar info@sieradenmeisje.nl. Je ontvangt binnen 24 uur een reactie. Je kunt ons ook bereiken via Whatsapp of door een berichtje te sturen naar @sieradenmeisje op Instagram.

Can I visit the store?

Shoppen bij Sieradenmeisje is online only. Onze digitale service, bereikbaarheid en gebruiksgemak hebben daarom onze prioriteit. Daarbij zullen we je zo goed mogelijk voorzien van bestel- en productinformatie. Is er toch iets onduidelijk of zou je meer foto’s willen zien? We zijn maar een klik (tap) bij je vandaan!

Can I return my order?

Dat kan! Je hebt retourrecht tot 14 dagen na ontvangst. Laat ons per e-mail weten dat je jouw bestelling wilt retourneren, dan sturen we je de retourinformatie. Je bent zelf verantwoordelijk voor een veilige retourzending. Wanneer we jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen, sturen we je een bevestigingsmail. Je… Read More »Can I return my order?

What's the delivery time?

De levertijd binnen Nederland is 1 tot 2 werkdagen. Bestel je op werkdagen voor 14.00 uur? Dan versturen we je bestelling meestal dezelfde dag. Je kunt de levering volgen en aanpassen via track & trace. Heb je ook resizing van een ring besteld? Dan is de levertijd ongeveer 8 werkdagen.

Do you offer free shipping?

Yes, we offer free shipping within the Netherlands and Belgium. You will receive your tracking code by email to track your package and to adjust the delivery if necessary.

What payment methods do you accept?

You can pay safely and securely with iDEAL, creditcard (VISA, Mastercard and Amex), Bancontact, Sofort, Apple Pay and Klarna (pay later). Payment options may differ, depending on your location.

How can I order?

Een bestelling plaatsen gaat gemakkelijk via onze shop. Voeg het artikel toe aan je winkelmandje. Je vindt de winkelmand rechtsboven op de website. Klik vervolgens op ‘doorgaan naar afrekenen’. Hier vul je jouw adresgegevens in en kies je de gewenste betaalmethode. Na het afronden van de betaling ontvang je van… Read More »How can I order?